Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie Spraw

Sekretariat szkoły czynny jest w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:00.

1. Poczta, podania, wnioski i pisma przyjmowane są w kancelarii ogólnej - sekretariacie szkoły.

2. Dokument należy przesłać drogą tradycyjną - pocztą, na adres:
Technikum nr 8, ul. Mickiewicza 16, 40-092 Katowice
- można złożyć osobiście w godzinach pracy sekretariatu
- może być również przesłany drogą mailową sekretariat@tech8katowice.pl

3. Dokumenty do wglądu okazuje się w kancelarii przy składaniu wniosku, a przesłane pocztą - po załatwieniu czynności urzędowych - zostaną odesłane na wskazany adres.

4. Zaświadczenia uczniowskie o pobieraniu nauki i duplikaty legitymacji szkolnych wystawia sekretariat uczniowski. Opłata za wydanie duplikatu legitymacji wynosi 9 zł.

5. Koszt wydania duplikatu świadectwa szkolnego wynosi 26 zł.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 stycznia 2022 21:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Kurowski
Ilość wyświetleń: 191
23 stycznia 2022 21:41 (Krzysztof Kurowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)