Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sekretariat szkoły czynny jest w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:00.
1. Poczta, podania, wnioski i pisma przyjmowane są w kancelarii ogólnej - sekretariacie szkoły.
2. Dokument należy przesłać drogą tradycyjną - pocztą, na adres:
Technikum nr 8, ul. Mickiewicza 16, 40-092 Katowice
- można złożyć osobiście w godzinach pracy sekretariatu
- może być również przesłany drogą mailową sekretariat@tech8katowice.pl
3. Dokumenty do wglądu okazuje się w kancelarii przy składaniu wniosku, a przesłane pocztą - po załatwieniu czynności urzędowych - zostaną odesłane na wskazany adres.
4. Zaświadczenia uczniowskie o pobieraniu nauki i duplikaty legitymacji szkolnych wystawia sekretariat uczniowski. Opłata za wydanie duplikatu legitymacji wynosi 9 zł.
5. Koszt wydania duplikatu świadectwa szkolnego wynosi 26 zł.
Publikacja dnia: 15.11.2019
Dokument z dnia: 18.10.2014
Dokument oglądany razy: 983